zondag 15 mei 2011

Tijdje geleden


Omdat ik altijd maar zo druk ben met Facebooken ligt mijn blog helemaal stil.
Ik zal proberen er af en toe nog iets van te maken...

Al met al gaat het toch steeds iets beter.
Ik heb weer meer zin in dingen, draag niet meer 'alleen maar zwart', figuurlijk gesproken.
Vaak kan ik ook echt oprecht weer veel plezier hebben en heel hard lachen. Daardoor lukt het me toch om de moed te verzamelen om weer aan andere dingen te denken die met Ravian samenhangen. Het was nodig om bepaalde dingen duizend keer her te beleven, en als dat dan gedaan is, komt er opeens weer een nieuwe herinnering boven, ééntje die te pijnlijk was om er eerder bij stil te staan. En dan merk ik dat ik dat ook weer hardop wil benoemen. Rouwen doe je niet in je eentje, ik niet althans, ik moet sommige dingen hardop uitspreken om ze reëel te maken.

De liefde, nog zo iets... het ziet er naar uit dat de relatie met Hans echt mislukt is.
Nu is er een nieuwe liefde. Waarover later misschien meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten